• Zwroty i reklamacje

Przykładowa podstrona o zwrotach.

Jak dokonać zwrotu produktu?

 

  • Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży) bez podania przyczyny.
  • Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni  na zasadach określonych w przepisach prawa.
  • Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i podasz nam numer rachunku bankowego, zwrot nastąpi na wskazany nr rachunku. W razie braku podania nr rachunku bankowego, zwrot nastąpi w takiej formie w jakiej dokonałeś płatności.
  • Reklamacje/uszkodzenia w transporcie prosimy zgłaszać na nr tel. 57864092 - przyspieszy to znacząco procedurę zwrotu ubezpieczenia od Przewoźnika.
  • Nie przyjmujemy zwrotów ani reklamacji wysłanych w formie pobrania lub obciążonych kosztami wysyłki, zwrot za zakupiony przedmiot odbywa się niezwłącznie po sprawdzeniu jego stanu lub rozpatrzeniu reklamacji.
  • Zwroty prosimy wysyłać dobrze zapakowane z dowodem zakupu (potwierdzenie płatności) na adres:
    Agnieszka Mańkowska, Akacjowa 8, 42-300 Myszków

Treści możesz dodawać i zmieniać w Kreatorze Sklepu w edycji CMS.